پهلوون پنبه

من پهلوون پنبه ی قویی هستم.

1 . به قول شفوکه (شکوفه!) ما تا دیپلممون رو بگیریم (بعلت بالا پایین رفتن 4 طبقه) واریس می گیریم!!!

2 . وقتی بهم می گی ******** من از جلو چشام دو نقطه ایکس رد می شه! x:

3 . من به شدت جوش می زنم مخصوصا این روزا . یه ماسک خیال (خیار!) می زنم به صورتم این قدر بهتر شده . منتهااااااا یه کم پوست پوست می شه صورتم !

4 . تو کلاسمون یک عدد دختر روانی به اسم ِ "فرانک" وجود دارد که همش هم دلش می خواد اظهار نظر و پاچه خواری و خود شیرینی کنه . من وقتی می بینمش این شکلی می شم : &-:

5 . خانوم معلم زبانمون اومد سر میزم و گفت : اینطور که پیش میره هر جلسه داری شیطون تر از جلسه ی پیش می شی من تا دو سه جلسه ی دیگه شاید بتونم تحملت کنم اما بیشتر نه . گفت سعی کن روشِت رو تغییر بدی وگرنه ... بقیه ش رو نگفت و از سر میزم رفت خیلی بی تقویت بود خدایی من هیچ کاری سر کلاسش نکردم. حالا می خوام این یکی جلسه معنی شیطونی رو کاملا واضح بهش نشون بدم!!!

6 . من این قدر خوشم میاد این روزا سیاوش بگوشم ..

7 . به قول الی ، بارون که میاد هوا دو نفره س !! ((:

8 . من این تبلیغ مای بیبی رو به شدت دوست دارم. وقتی واسه داداشم اینا تبلیغش رو اجرا می کنم غش می کنن !

9 . معلم ادبیاتمون لحن صحبت کردنش کمی لوس می باشد ! نمی دونم خودش رو زده به لوسی یا لوسی رو زده به خودش یا کلا لوسه !!!

10 . بخدا آدم شک می کنه ، معلم ریاضی ما تا ترم پیش میگه که استاد دانشگاه کرج بوده بعد اصلا یه حرفایی می زنه که من شک می کنم دروغ نگفته باشه !! ((:

11 . من به معنای واقعی از بسکتبال متنفرم!

12 . امروز نیلو غایب بود نعی دونم خلاصه چی شد که من رفتم یه کمی جلو ملو تر نشستم ! همین دیگه منتظرین چی دیگه ای هم بگم ؟ ((:

13 . سکوت لحظه های تلخ رو بشکن ، نزار اینجا تک و تنها بمونم !!!

14 . این گلدون و گلهای من چه جونی داشتن! هنوز که هنوزه پژمرده نشده اند و سرحال و شاداب اینجان ،‌خوبه که چشم بزنمشون ((:

15 . حال مدرسه ندارم به خدا. این روزا دلم می خواد همش خونه باشم !!!

16 . !!!

17 . (:

18 . (: (:

19 . (: (: (:

20 . (: (: (: (:

21 . (: (: (: (: (:

22 . (: (: (: (: (: (:


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد