چند%

من امروز صب دیر از خواب بیدار شدم. (85%) و خیلی زود آماده شدم. (19%) برنامه ی مدرسه م رو تقریبا درست چیدم . (98%) وقتی سوار سرویس شدم فهمیدم خیلی خوابم میاد (60%) یکمی از راه رو خواب بودم . (26%) وقتی رسیدیم مدرسه هنوز زنگ نخورده بود. (100%) رفتیم توی کلاس و خیلی زود زنگ خورد . (56%) ما برای این که نریم سر صف رفتیم تو یه جایی نزدیک پشت بوم مدرسه قایم شدیم . (80%) خیلی ترسیدیم. (99%) تا از اون بالا اومدیم پایین بچه ها از سر صف اومدن تو کلاس ها. (13%) مدرسه خیلی زود گذشت.(75%) هر چند که خوش نگذشت. (36%) امتحان زبانم رو بیست شدم. (100%) سرویس خیلی زود اومد دنبالمون . (87%) و ما تقریبا ساعت سه خونه بودیم. (91%) 





   1     .    د   ِ  ل  َ م   ْ  ت  َ  ن   ْ   گ   ِ  ت  ْ   ش  ُ  د    ِ  ه    .

دلم تنگت شده و امروز باران بارید!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد